Обмін та повернення
Як обміняти товар чи повернути?
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживачів.
Щоб повернути товар, переконайтеся, що:
-товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
-товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
-збережено всі ярлики та заводське маркування.
Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом із проданим товаром.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності укладання/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як обміняти чи повернути товар?
Обмінювати або повернути товар можна в магазині нашої мережі, де ви придбали Товар. При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, де немає магазину Мобі Стор, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел: 050 91 97 337, 093 91 97 337.
Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
У випадку, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до магазину, в якому ви купували Продукт, або зателефонувати за тел: 050 91 97 337, 093 91 97 337.
Яка гарантія товару.
Гарантія надається терміном від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником чи магазином. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон від Магазину.
Сервісний центр не може зробити ремонт товару:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника в товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші .
Для цього має бути:
-товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка…);
-гарантійний талон;
-документ, що підтверджує оплату;
-висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має «суттєвий недолік».
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
-порушення безпеки гарантійних пломб;
-наявність механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
-порушення правил використання;
-несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
-якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам’яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
-якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:
-випадкового ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
-ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
-пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
-пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
-пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
-ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
-пошкодження або ненормальне функціонування товару, спричинене завантаженими програмами;
-пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
-наявність на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами.
Гарантійні зобов’язання не поширюються:
-на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
-на програмні продукти, які не постачаються разом із виробом;
-на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.